Saturday, July 4, 2009

Reasonable rate

Ramai yang telefon kami, menerangkan masalah paip mereka, dan minta quotation untuk service charge kami. Secara jujurnya, agak sukar untuk kami menetapkan charge rate berpandukan explanation anda di dalam telefon. Kerana, masalah paip yang kita nampak secara luaran kemungkinan adalah 'the tip of the iceberg'.

Bagi memastikan kami memberi advice yang betul untuk masalah anda, maka kami akan pergi site dan kenalpasti dahulu apa masalah sebenarnya. Sekiranya lokasi anda berada dalam kawasan servis kami (Subang (berdekatan Subang Airport), Kota Damansara, Damansara Damai, Sungai Buloh & Tropicana), anda tak perlu bimbang kerana kami tidak mengenakan charge untuk datang dan check. Kami hanya mengenakan charge untuk plumbing job. Sekiranya selepas checking, anda tak mahu proceed plumbing job tersebut, it's ok with us. Yang utama, dengan mengetahui masalah sebenar, kami dapat mengelakkan dari memberi advice yang salah, dan anda pula tahu tindakan yang patut anda buat seterusnya. Win-win situation, bukan? :)

Untuk lokasi di luar kawasan servis kami, kami mengenakan sedikit charge untuk checking service. Pastinya, charge kami adalah reasonable :)

No comments:

Post a Comment